המדריך השלם לקידום אורגני בגוגל וכיצד הוא יעזור לעסק שלך לצמוח

תוכן עניינים

הקדמה: מה זה חיפושים אורגניים בגוגל ולמה הם חשובים לעסק שלך?

חיפושים אורגניים בגוגל הם בחינם והם הדרך הטובה ביותר לייצר תנועה לאתר שלך. אין פלטפורמת פרסום אחרת שיכולה לתת לך החזר טוב יותר על ההשקעה מאשר תוצאות של מנועי חיפוש אורגניים.

תוצאות מנוע חיפוש אורגניות, או רשימות "אורגניות", מופיעות כאשר מישהו מבצע חיפוש בגוגל מבלי ללחוץ על מודעה. הם הרישומים שמופיעים בראש דף חיפוש, או כקישורים מתחתיו.

תוצאות מנועי חיפוש אורגניות שונות מפרסום בתשלום לקליק מכיוון שאינך צריך לשלם עליהן מראש – הן בחינם!

איך עובד קידום אורגני בגוגל

אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש או אופטימיזציה של SEO הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) באמצעים טבעיים (או ללא תשלום).

מנוע החיפוש האורגני של גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי והנפוץ ביותר. מנוע החיפוש האורגני של גוגל דירג אתרים על סמך מילות המפתח שהם שילבו בתוכן, קישורים נכנסים ומעורבות במדיה החברתית שלהם.

הסבר על גורמי דירוג מנוע החיפוש של Google

גורמי הדירוג של גוגל במנועי החיפוש הם המפתח להצלחה בעולם המקוון. זה חיוני שתהיה לך הבנה טובה של הגורמים הללו כדי שתוכל לשפר את SEO שלך.

גורמי הדירוג של גוגל במנועי החיפוש אינם עוד תעלומה. גוגל הייתה מאוד פתוחה לגבי האופן שבו הם מדרגים אתרים ומה האלגוריתמים שלהם מחפשים. הם היו שקופים לגבי זה כדי לעזור למנהלי אתרים ולאנשי קידום אתרים להבין מה הם צריכים לעשות כדי לדרג טוב יותר בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERP).

הסבר על אלגוריתם הדירוג של גוגל וכיצד הוא משפיע עליך

אלגוריתם הדירוג של גוגל הוא סדרה של כללים הקובעים את מיקומו של אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל. העדכון האחרון הקשה עוד יותר על עסקים קטנים להתחרות בתאגידים גדולים, אך עדיין יש דרכים לשפר את הדירוג שלך.

העדכון האחרון מקשה על עסקים קטנים לדרג היטב במנוע החיפוש. שינוי זה נתפס כמאמץ של גוגל לדרג מותגים מוכרים וגדולים יותר גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

כיצד לייעל את האתר שלך לקידום אורגני

קידום אורגני הוא תהליך משיכת מבקרים לאתר שלך באמצעות תוצאות חיפוש טבעיות.

הצעד הראשון באופטימיזציה לקידום אורגני הוא לוודא שהאתר שלכם מותאם כראוי למנועי החיפוש. זה כולל לוודא שיש לך תג כותרת חזק, מטא תיאור ותוכן עשיר במילות מפתח.

בנוסף לוודא שהאתר שלך מותאם כראוי למנועי חיפוש, יש עוד כמה דברים שכדאי לעשות כדי להבטיח הצלחה בקידום אורגני. לדוגמה, עליך לוודא שהאתר שלך נטען במהירות ובעל שיעור יציאה מדף כניסה נמוך כדי שהמבקרים ימשיכו לחזור. עליך גם לוודא שיש לך קישורי מדיה חברתית בכל עמוד כדי שאנשים יוכלו לשתף את התוכן שלך עם העוקבים שלהם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר.

5 אסטרטגיות להשגת יתרון בדירוג גוגל

קידום אורגני בגוגל הוא הגורם החשוב ביותר בדירוג בגוגל. זהו תהליך של אופטימיזציה של האתר שלך כך שהוא יופיע גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה בדף, שיווק תוכן ובניית קישורים.

1) אופטימיזציה בדף: זה כולל לוודא שמילות המפתח נמצאות בשימוש באתר והן גלויות לסורקי גוגל. לדוגמה, אם באתר שלך יש הרבה תוכן טקסט, עליך להשתמש במילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה כדי להפוך אותן לגלויות יותר לסורקים.

2) שיווק באמצעות תוכן: שיווק תוכן הוא דרך לבנות קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך על ידי מתן מידע בעל ערך לקוראים או לגרום להם לצחוק עם הפוסטים שלך. ככל שיהיו לך יותר קישורים מאתרים אחרים שמדורגים היטב בגוגל, כך גם הסיכוי שלך לדרג טוב טוב יותר!

3) בניית קישורים: בניית קישורים עוסקת בהחזרת קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך על ידי מתן ערך לקוראים או לגרום להם לצחוק עם הפוסטים שלך. ככל שיהיו לך יותר קישורים מאתרים אחרים שמדורגים היטב בגוגל, כך גדלים הסיכויים שלך לדרג טוב! 

4) שיווק ברשתות חברתיות: שיווק במדיה חברתית כולל לוודא שאתה מקדם את האתר שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ופינטרסט. קידום האתר שלך במדיה חברתית יכול לעזור להגדיל את התנועה אליו על ידי מתן עיניים רבות יותר לתוכן. . לדוגמה, אם אתה מפרסם תמונת אינסטגרם קליטה שזוכה להרבה לייקים, זה יכול לעזור לעוקבים שלך לראות את האתר שלך.

5) קידום אתרים בדף: זה כולל שימוש במילות מפתח בכותרות ובכותרות המשנה של התוכן באתר שלך כדי להפוך אותן לגלויות יותר לסורקים. לדוגמה, אם יש לך תוכן עתיר טקסט באתר שלך, עליך להשתמש במילות מפתח בכותרות ובכותרות משנה כדי שיהיה קל יותר לסורקים של גוגל למצוא אותן.

דילוג לתוכן