שיווק במדיה חברתית

יש לא מעט שיטות שיווק הנחשבות למוצלחות מאוד. שיטת השיווק שנקראת שיווק במדיה חברתית הפכה בשנים האחרונות לאחת השיטות הפופולאריות והיעילות ביותר לשיווק של אתרים, עסקים, חברות, אנשים ועוד. שיטות השיווק ה”מסורתיות” עדיין קיימות וחלקן לא רעות בכלל, אך קשה להתחרות עם העולם החדש, עם הטכנולוגיות המתפתחות, ובעיקר עם שיטות השיווק האפשריות ברשתות החברתיות שתפסו תאוצה גדולה בשנים האחרונות. בזכות הרשתות החברתיות הללו, נולדה שיטת שיווק חדשה – שיווק במדיה חברתית. על שיטה זו נפרט בכתבה זו.

מה זה שיווק במדיה חברתית?

כל שיטת שיווק המבוססת על מידע הנמצא ברשתות חברתיות היא למעשה שיווק במדיה חברתית. יש כיום לא מעט רשתות חברתיות והמצליחה ביותר היא כמובן פייסבוק (אך יש גם רשתות נוספות דומות). אם יש לכם אתר אינטרנט או עסק בתחום מסויים, אחת מהדרכים הטובות ביותר לשווק את האתר או את העסק היא באמצעות הרשתות החברתיות הללו. למשל – אם יש לכם עסק לשזירת פרחים אתם יכולים לפרסם מידע, תוכן, תמונות, קבצי ווידאו, לינקים, או כל דבר אחר בתחום זה ברשת החברתית בה אתם חברים. ככל שיהיו לכם יותר חברים ויותר אנשים שיחשפו למידע שתפרסמו, כך תגדילו את קהל הלקוחות שלכם. וכמובן – כל אדם נוסף החבר ברשת חברתית שכזו הנחשף לשיווק שלכם, מביא עימו עוד אנשים. למעשה, קהל הלקוחות הפוטנציאלי שניתן להגיע אליו באמצעות שיווק במדיה חברתית הוא בלתי מוגבל…

שיווק במדיה חברתית – יתרונות בלבד!

שיווק במדיה חברתית כמעט ואין חסרונות. זהו שיווק זול (ניתן אף לעשות אותו בחינם או כמעט בחינם), אתם אלה המחליטים איזה תוכן תפרסמו וקהל הלקוחות הפוטנציאלי הוא עצום! אין זה פלא שרבים כל כך בוחרים לעבוד בשיטת שיווק זו, אפילו על חשבון שיטות השיווק הישנות. עמוד מוצלח בפייסבוק שיש בו מבקרים רבים הנחשפים לחברה, לאתר או לעסק שלכם יכולים לשדרג אתכם בצורה משמעותית ביותר.

לכן, מומלץ מאוד להשקיע כיום בשיווק במדיה חברתית, פשוט בגלל שזוהי שיטת השיווק המוצלחת ביותר בעשור השני של המאה ה- 21!

שיווק במדיה חברתית

You May Also Like

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *