קידום מקומי על בסיס מיקום

כל עסק המחפש קידום מקומי על בסיס מיקום, יכול להצטרף לשירות החדש של גוגל שנקרא “גוגל מקומות”. קידום מקומי על בסיס מיקום הוא כלי אפקטיבי במיוחד באמצעותו ניתן לפרסם, לקדם ולשווק את העסק שלכם באמצעות השירות של גוגל. איך זה עובד? פשוט מצטרפים לגוגל מקומות או מעדכנים את פרטי העסק שלכם שכבר נמצא בשירות החדש של גוגל. עוד על קידום מקומי על בסיס מיקום בכתבה הבאה.

מה זה קידום מקומי?

ניתן להגיע לעסק מסויים באמצעות חיפוש בגוגל (למשל להגיע לעורך דין מסויים בתל אביב אם מחפשים את הערך “עורך דין”), אך בחיפוש מקומי (כלומר חיפוש הביטוי “עורך דין בתל אביב”) הסיכויים של אותו עורך דין להופיע גבוה בתוצאות החיפוש הם בדרך כלל גבוהים יותר. ככל שאנו מחפשים עסק או איש מקצוע בצורה ממוקדת יותר, כך החיפוש הוא אפקטיבי יותר. לכן, כל עסק צריך לקדם את עצמו בגוגל גם בכל הקשור לחיפוש מקומי. לשירות גוגל מקומות יש ערך מוסף לחיפוש מכיוון שהוא מצרף לתוצאות החיפוש גם מפות של בתי העסק שחיפשתם. ובמילים אחרות – קידום מקומי על בסיס מיקום!

איך זה עובד?

קידום מקומי על בסיס מיקום הוא כמו כל קידום אחר, אך מקדם האתרים (או אתם) צריכים להבין בתחום זה. למקדמי אתרים נוצרה נישה חדשה לגמרי של קידום כאשר שירות גוגל מקומות נכנס לתמונה. כל בעל עסק בתל אביב, פתח תקווה, חיפה, באר שבע או כל מקום אחר, צריך לעשות הכל על מנת שהעסק שלו יופיע גבוה גם בתוצאות החיפוש של החיפושים המקומיים הקשורים אליו וגם בגוגל מקומות. עסק שמופיע גבוה בתוצאות החיפוש הללו (בזכות קידום מקומי על בסיס מיקום) יזכה ביתרון חשוב על פני המתחרים שלו.

הטכנולוגיות החדשות של גוגל בהחלט שינו את העולם וגם העובדה שרבים כיום משתמשים בטלפון הסלולרי שלהם כמחשב לכל דבר, השפיעה כמובן. בעולם בו יש אתרים סלולריים, שיווק סלולרי וחשיבות רבה לחיפוש על פי מיקום, המושג קידום מקומי על בסיס מיקום הפך לחשוב במיוחד!

קידום מקומי על בסיס מיקום

You May Also Like

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *